söndag, februari 18, 2007

Lugg och ny färg




Nu är vi hemma igen. Som tur var hade jag varit förutseende nog att boka en tid hos frisören 4 timmar efter hemkomst eftersom mitt hår blev lätt grönfärgat av sol och saltvatten. Dessutom har jag aldrig kännt mig hundraprocentig i den dassiga bruna färgen jag fick sist jag besökte frisören. Nu är jag lite ljusare och har fått en varmare färg på kalufsen samt en lugg. Tror att vi ska trivas i hop luggen och jag.

Annars känns det just nu rätt skönt att vara hemma trots att det är vinter och kallt. Vår semester kändes alldeles lagom lång.
Visst skulle jag överlevt att stanna ett tag till i värmen, men det är rätt trevligt att vara hemma också. Att gå till jobbet känns dock inte lika lockande - mer semester åt folket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!!! O vicken härlig färg, klart det är kul o gå till jobbet då:-) när alla gråa & trötta och sitter å henger och du är superbrun o fresh:-) ha en fin vecka , :-)

kramar Monica

Anonym sa...

Guuuud, vad fin bild på dig! Du är jättefin i lugg och det bruna håret. Vilken fin bränna du har också... Kan ni fortfarande komma på lördag? Vill gärna ses...
Kram!

ps. Välkommen hem :)