fredag, april 07, 2006

I går

Några saker jag gjorde igår som kanske inte hade hänt om jag inte druckit så många glas vin:

1. Lutade mig lite launchigt mot en ljuspelare så att den välte över buffeébordet
2. Drev väldigt mycket och tydligt med en gammal arbetskamrat för att få min bror att skratta (fast han fattade ändå ingenting - arbetskamraten alltså)
3. Pratade engelska i en halvtimme med en tysk föredetta kollega och minns inte ett ord om vad vi pratade om, bara att jag pratade väldigt dålig engelska
4. Ringde en gammal klasskompis som jag inte pratat med på 100 år från en annan föredetta klasskompis mobil och föreslog en fyrmannafest. WHY?
5. Berättade en världsahemlis som jag inte fick berätta för en gammal arbetskamrat

Jag är för härlig....

4 kommentarer:

Johan sa...

Men du var rolig. Missade iofs flera av punkterna, men punkt nr 2 kommer jag kunna skratta åt länge.

Anonym sa...

Haha... är det säkert att du inte heter Pyret? Jag är nämligen bäst på att göra liknande saker...

Anonym sa...

Slutkommentaren är underbar!

Hoppas du får kul på 4-mannafesten. Träffade din gamla dagmamma Anneli idag som hade blivit farmor till en liten Alva. Var hon stolt tror du???

Anonym sa...

Gud vad du är härlig...
Ryser lite skulle kunnat vara jag för ett par år sen.
Hade velat se dig eller framförallt höra dig!