torsdag, juni 08, 2006

grotta

Har varit insängd i min lilla sorgegrotta i över en vecka. Har varit på jobbet men sen bara gått hem och varit för mig själv. Inte pratat med något och har bara försökt vara i nuet. När jag började släppa in lite ljus i grottan åkte jag på influensan och har legat i sängen i tre dagar. Då fick jag ångest för att jag inte var på jobbet . Så nu har jag mått dåligt över det istället plus feber och muskelvärk. Hursomhelst är jag feberfri nu, ska till jobbet i morrn och börjar må lite bättre igen rent allmänt. Börjar sakna mina vänner och känner att det är dags att träffa dem snart. Men jag tror ändå att det är bättre att försöka stanna i nuet och inte fly från känslorna vilket jag gjort och nu är jag redo att komma ut och känna mig lite glad igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar pussar och en stor kram!!!

Anonym sa...

Välkommen ut i vårsolen min älskling.
Varm kram från
Mamsen

Anonym sa...

Saknar dig massor o längtar tills vi ses!
Ta dig all tid du behöver, alla dina vänner finns här o väntar på dig!
Många kramar
J.

Anonym sa...

Du hade nog ett behov av att bara vara med dig själv men du vet att vi alltid finns kvar här när du är klar.
Jag längtar superdupermycket efter dig och hoppas att vi kan ta en balkongkväll snart!

Kram å puss mitt hjärta!