lördag, december 23, 2006

23:e December

23:e december..... Snart har pappa varit borta ett år. Ett år av saknad, sorg och förtvivlan. Skulle vilja sammanfatta det med - ett skitår. Dt har hänt många bra saker också, men saknaden efter pappa ligger som en skugga över allt som är roligt.
Idag är jag ledsen och arg av en annan anledning som jag tyvärr inte kan skriva om här. Det är något som jag ine kan påverka eller som jag vet egentligen inte har något med mig och göra, men det känns ändå himla orättvist. Det sitter som en tagg.

1 kommentar:

annaochheidi sa...

Hej Pia,
Hoppas julen blev uthärdlig trots allt och vill önska dig ett bättre nytt år.
Vet att det idag är 1 år sedan er pappa gick bort. Hoppas det blir en sorts vändpunkt och att ni kan gå vidare. Jag känner själv att jag måste försöka gå vidare och vi kommer nog att stänga bloggen snart. Om du vill får du jättegärna skicka din epostadress till mig på smultronkramis (a) hotmail.com så kan vi kanske höras någon gång. Hoppas du är ledig något nu också, själv är jag ledig i 2 veckor till tack o lov. Sköt om dig!! kram, Anna