tisdag, december 12, 2006

Saknar inspiration

Har ingen inspiration att skriva just nu. Jag har egentligen massa som jag vill skriva, men får inte ner det i skrift.
Jobbet tar rätt mycket energi även om jag inte känner att jag presterar något för tillfället. Sitter mest och stirrar på skärmen och undrar vart jag ska börja. Har börjat en ny roll, eller snarare är tanken att jag ska börja en ny roll. Problemet är att jag inte kan släppa mina gamla arbetsuppgifter eftersom de inte en börjat leta efter en ersättare till mig. Svårt att vara driven och motiverad när man har dubbla jobb och inte vet hur man ska ta sig an det nya och inte kan släppa det gamla men ändå måste vara engerad och driven för att göra ett bra jobb.

Behöver lite ledigt nu tror jag!

4 kommentarer:

annaochheidi sa...

Hej,

samma här, orkar inte skriva ofta och min syster har lagt av helt att skriva...

Önskar dig Styrka, Hopp och Tro inför det nya året.
Och en god jul, trots allt!

kram
Anna

annaochheidi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
annaochheidi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
annaochheidi sa...

Datorproblem.. kommentaren publicerade 3 gånger, sorry! =)

Anna