fredag, april 20, 2007

Fredag

Varje måndag så känns veckan så oändligt lång och sen när fredagen kommer så undrar man var den tagit vägen. Samma sak är det med år. 15 år framåt i tiden känns som en evighet, medan det känns som ganska nyligen jag var 15 år. Skrämmande på något sätt.
Hursomhelst så är det skönt att det är helg. Har ett tag känt att jobbet varit tråkigt och jag har känt mig låg och omotiverad, men den här veckan har jag fått tillbaka lite energi. Tror det har att göra med om jag känner att jag har koll på läget eller inte.

I morgon blir det tjejmiddag vänner vilket jag ser fram emot! Undrar vad jag ska bjuda på?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det härligt med helg, till skillnad från dig så har jag haft en energilös vecka på jobbet men veckan har ändå gått snabbt. Hm, kan va för att jag inte riktigt har koll på läget just nu :-)

Längtar sååååå tills i morgon när vi ska hem till dig min underbara Pys! Vad är bättre än en god middag, vin och sköna vänner?!

Ha en bra fredag så ses vi i morgon :-)
Puss

Anonym sa...

Visst är det skrämmande att tiden går så fort! Det är både bra och dåligt. Det är ju bra att tiden sen vi var 15 har gått fort..Så får man hoppas att nu när livet är som bäst inte rusar med samma stormsteg. Men tyvärr är det väl så livet är. Man tittar tillbaka och undrar - vart tog tiden vägen? Så man ska verkligen försöka ta vara på varje dag och njuta av livet! Ha en supertrevlig tjejmiddag ikväll. Synd att jag inte kunde vara med. Men - SKÅL!