måndag, april 23, 2007

listar lite till....

Snodde den här hos Mia!

Tre saker som skrämmer mig:
* Paniskt rädd för cancer
* Miljön
* Tanken på att någon av min nära skulle dö

Tre personer som får mig att skratta (idag):
* Johannes
* Chandler i Vänner
*...inget mer tyvärr

Tre saker jag älskar:
* Min familj
* Mina vänner
* Livet

Tre saker jag hatar:
* Orättvisor
* Att cykla i stan
* Att inte kunna sova

Tre saker jag inte förstår:
* Att man en dag inte kommer finnas mer
* Att det inte finns något slut på universum
* Hur man kan vara elak mot barn

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* Tomburkar
* Papper
* Halvfulla (eller halvtomma) glas

Tre saker jag gör just nu:
* Bloggar
* Tittar på Simon & Tomas
* Pratar med min man

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Skriva en bok
* Skaffa barn
* Resa mer

Tre saker jag kan göra:
* Hitta - har grymt lokalsinne
* Vika tungan till en treklöver
* Springa fort

Tre saker jag inte kan:
* Hålla takten
* Bollsport
* Sticka

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Hello Saferide
* Thåström
* Komplimanger

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Spela gitarr bättre
* Att vara mindre orolig
* Spanska

Tre favoriträtter:
Grillat
Gravad lax med potatis
Grönsaker i alla former

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska jag prova lägga en kommentar igen... ville inte funka nyss!
Kram

Anonym sa...

Okej nu verkar det funka...
Coolt att kuna vika tungan till ett trekölver, måste jag få se.
Jag var typ social i lördags och var med Eva på den lokala krogen till 2...
Saknar dig mitt hjärta!
Puss