måndag, maj 14, 2007

Dilemma

Ska inte kalla det ett problem, men ett dilemma är det. Dock ett dilemma som jag själv satt mig i alldeles frivilligt. Jag vet att jag återkommer till mina jobbrelaterade problem om och om igen. Men nu har jjag som sagt ett dilemma snarare än ett problem som jag står inför. Ett jobbrelaterat och egentligen ganska angenämt dilemma. Vi får se vad det landar i men en förväntan i min mage säger att jag ska lyssna på magen. Hjärnan ska få göra sitt i helgen, men av erfarenhet vet jag att magen och hjärtat brukar besegra hjärnan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gå på magkänslan vännen! Det brukar bli rätt beslut man tar då. Kram!

Anonym sa...

Vet du... nu har jag lärt mig att lyssna på livet. Prestation/position betyder ingenting när man tänker på det.

Vad vill du egentligen? Vad får dig att må bra?

Det är det viktigaste. Resten är blaha...