måndag, maj 14, 2007

Tärna - igen

Jag har så otroligt fina vänner. Jag är överlycklig av att två av dem valt mig som tärna på sina bröllop! Jag har ju tidigare skrivit att jag var så glad för att jag ska få vara tärna när L gifter sig med P.

Men inte nog med det.....

Häromdagen fick jag frågan om jag ville vara tärna när min vän J ska gifta sig med R i Mars.Vi har varit vänner sedan högstadiet och är fortfarande väldigt väldigt nära och hon var också tärna på mitt bröllop. Är stolt över detta hedersuppdrag och kommer göra allt för vara ett lika bra stöd för henne som hon var för mig.

Älskar er mina vänner. Ni kommer båda vara fantastiskt vackra brudar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig! Du kommer vara ett fantastiskt stöd vid min sida!

Anonym sa...

Shit! Jag har bara varit tärna på ett bröllop i mitt liv. Vilken ära för dig!

Kram!

Anonym sa...

Tack gumman! :) jag har varit så dålig på att läsa härinne nu ett tag. Ska bättra mig, lovar!