måndag, augusti 21, 2006

Höst

Det känns som det är höst i luften. Efter denna underbara sommar känns det nästan lite mysigt när hösten kommer. Ser fram emot att pyssla hemma, dricka te, ta långa promenader, äta långa middagar med vänner, långkok och rödvin osv. Men med hösten kommer också tid att tänka, mörker och minnen. I november är det år sedan pappa fick beskedet om att han hade cancer. Har på känn att hösten kommer blir tung efter en hyfsat ljus sommar. Jag har haft fullt upp med att planera bröllop, försöka få ordning på jobbet och att andas in sommarluften. Men jag vet att jag skjutit undan det som ligger och gnager. Är rädd att luften ska gå ur mig när bröllopet är över.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och om luften går ur dig så står jag där och tar emot dig.

Kram

Anonym sa...

Iiii Py sa det jag tänkt skriva!
Men du vet att jag finns här för dig som du alltid finns här för mig.

Kram

Pia sa...

Tack mina gullisar. Jag finns här för er också!