lördag, augusti 19, 2006

Sömnlös

Har legat i stort sett sömnlös i natt. Det kommer 15 killar instormande i vår lägenhet strax för att kidnappa min sambo till hans svensexa. Dom är sena och Johannes ifrågasätter allt jag gör. Varför går du upp? Varför gör du så? Mistänksam som sjutton. Nu får dom komma, annars kommer jag dö av nervositet. Var uppe klockan 6.05 i morse och ställde upp dörren för att han inte skulle höra det. Man hör liksom allt som den andra gör på 47 kv. Jag har sagt att jag ska gå och handla frukost, så han undrar säkert varför jag aldrig går. Men går jag är jag rädd att han går och låser dörren och då pajar ju allt. KOM NU!

4 kommentarer:

annaochheidi sa...

Hahah... hoppas det går bra! :-)

kram
Anna

Anonym sa...

han lär nog va sliten sen:-) har du haft din hippa ? Den kanskje kommer nesta helg?

kramis

Johan sa...

Det märkliga är att han inte blev misstänksam av att du sms:ade "Jag är vaken" till honom... :-)

Tack för hjälpen igår! Det blev en jättebra dag.

Pia sa...

Monica:
Jo jag hade min hippa för en månad sedan... Den var också väldigt lyckad!

/Pia