fredag, september 08, 2006

Bröllop



Vilken fantastisk dag! Det blev allt vi önskade och lite till. Precis så personligt som vi velat ha det! Underbart väder (tack pappa), alla vänner och vår älskade familj var där, jättefin sång under vigseln Johan, otroligt känslosamma och roliga tal under middagen, och en SJUKT rolig fest! Klockan 4.30 snubblade jag och min MAN till vår stuga i mörkret och stupade i säng - och ja, vi somnade!

Tack alla som var med och gjorde vår underbara dag oförglömlig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltihop var perfekt!
Å ni var så fina... tårarna kom hur många gåner som helst!
Tack å kramar

Anonym sa...

Bilden på er är underbart vacker och fin!!! Sådan vill jag ha på er. Mina var inte lika fina *gråter*.

Pia sa...

Tack snälla! Jag kan skicka dig en länk till sajten där vi lagt upp alla bilder från bröllopet! Men den får du på mail...:-)

Kram

Anonym sa...

Vilket vackert brudpar! Ett stort grattis till er!