onsdag, september 13, 2006

Busy liv

Så har vardagen åter tagit fart. Jag gillar inte vardagar. Jag får ångest av dem. Det är full fart just nu och jag är så stressad att jag knappt hinner tänka. Har jobbat över nästan varje dag den här veckan och i morrn ska vi på kickoff. Sen är det Barcelona på seminarie tisdag till torsdag nästa vecka. Jag åker själv dit så jag lär väl inte vara allt för upptagen på kvällstid och då tänkte jag ta mig tid att blogga lite mer. Har massa saker jag går och tänker på som jag skulle vilja dela med mig av. Vet inte om jag gillar att mitt liv är så här, det går för fort.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch... stressa inte ihjäl dig! Men jag hoppas du får det bra i Barcelona också :). Låter trevligt!

Anonym sa...

Ibland vill man slå på både broms å back.
Var rädd om dig själv!
Puss

Anonym sa...

Jag beklagar att du har mist din pappa i cancer. Jag förstår att du saknar honom!