måndag, september 18, 2006

Dåligt humör

Jag är på riktigt dåligt humör. Här kommer anledningarna:
- Det är måndag
- Jag har ont i ryggen och vet inte hur jag ska sitta
- Jag har ont i halsen
- Borgarna vann valet och alla är JÄTTEGLADA
- Jag måste åka till Barcelona ensam i morrn och jag vill bara vara hemma
- Jag måste åka ett dygn tidigare än vad jag skulle behöva till barcelona för att alla flyg är fullbokade
- Jag måste hålla en presentation på engelska i barcelona som jag inte fått tid att förbereda mig på
- Pappa finns inte längre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte heller på så bra humör men av helt andra anledningar. Skickar lite gladbaciller till dig och en fet kram!
Puss

Anonym sa...

Skit när man känner så där... men det kommer nog bli mysigt i Barcelona å jag är med dig fast du inte ser mig (alltid).
Puss min älskling