onsdag, juli 04, 2007

4th of July

I dag ar det den stora frihetsdagen.
Det marks inte speciellt mycket den an. Forutom fyverkerier sa mate jag saga att det ar ett ganska tamt firande. Eller sa har vi befunnit oss pa fel plats.

Eftersom Maria och Toffe kom i gar blev det en shoppingdag aven idag. Jag lyckades hitta en tarnklanning till L's brollop som jag tycker jattemycket om. Hoppas hon ocksa gor det. Kanns skont att det ar klart.

Blev ocksa ett besok i Empire State Building vilket kandes som ett maste for utsiktens skull. Vi var dar redan klockan 10 sa det var betydligt mindre folk an vad jag kan tanka mig att det ar i vanliga fall.
Idag ar det forsta dagen som det ar mulet och svalt vilket ar ganska skont, men den behagliga varmen som varit hitills far garna komma tillbaka igen.

Tyvarr kan jag inte lagga in nagra bilder eftersom datorn ar for gammal for att kunna hantera sana modernitetern som usb. Sorry.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!
Låter som ni har det fantastiskt bra! Svårt att ha annat i en stad som N.Y. Saknar dig här hemma! Många kramar från mig & Elias!