tisdag, juli 03, 2007

Joggingrunda

For att inviga Johannes nya skor och paborja varat nya halsosamma liv tog vi i morse en joggingtur langs Hudson River. Jag ar sa otranad att det kandes i rumpan som det gor i brosten nar man springer utan bh. Nar jag dessutom var tvungen att stanna efter ca 1 kilometer insag jag att det kravs att jag ligger i om jag vill fa upp flaset. Johannes daremot drog i fran mig och kom sedan tillbaka hogrod i ansiktet.

Efter det at vi en skon frukost ute. Var promenad for dagen gick sedan till East Village och sen vidare till China Town. Pavagen gjorde jag sedan misstaget att dricka en latte med sojamjolk (som en del i var nya halsosamma livsstil) i alldeles for snabb takt vilket gjorde att jag efter en stund borjade ma tokilla. For lite vatten, for lang promenad och for mycket sojamjolk var uppenbarligen inte vad min mage behovde.

Sa nu ligger jag har och tar igen mig lite i vantan pa att Maria och Toffe ska anlanda. De borde faktiskt ha landat exakt nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er mina små!

Vad härligt det låter! Men ni ger tusan i att flytta dit!!!

Lena och jag hade jättetrevligt igår. Var lite orolig att vi skulle få tysta pauser där vi inte visste vad vi skulle prata om, men det var ingen risk. Vi babblade på för fullt. Lena har verkligen mycket intressanta saker att berätta. Vi satt i 3 1/2 timme på Tennstopet.

Fortsätt ha trevligt och nu kommer jag gå in varje dag och läsa. Kan ni inte lägga in några bilder också.

Var rädda om er
Kram
Mamma