måndag, juli 02, 2007

New York vaknar..

..and so are we.
Andra dagen i rad som vi vaknar klockan 6.00 och ar pigga.
Borjade morgonen med en liten hyllningssang till staden ala Frank Sinatra. Johannes holl for oronen vilket sager en del om hur det lat. Ar pa ett riktigt bra humor idag och kanner mig forvantansfull infor dagen.

Idag blir det vandring norr ut med malet Central park (och forstas Apple butiken pa 5th Avenue). Ar en bit att ga sa vi far se hur vi tar oss fram.

Till kvallen tankte vi forsoka hitta ett bra Steak House. Fick tips av Julia som bott har att det fanns ett i Meat Packing.

I morrn kommer Toffe och Maria. vi ska forsoka lara kanna staden lite battre idag sa att vi har hyfsad koll pa hur vi tar oss fram nar de kommer.

Lagenheten vi bor i ar forresten perfekt. Den ligger pa West 11th Street mitt i Greenwich village och bara nagra hundra meter fran Washington Sqaure.

See you!

3 kommentarer:

Monica sa...

låter toppen !Det höres/läses också ut som du mår toppen :)

Anonym sa...

Åååå vad härligt det låter! Önskar jag oxå var där! Men istället ska jag o Rikard sätta oss på vår balkong i solen och äta middag. Lite kontrast mot en middag på ett Steak House New York... Smaklig måltid! KRAMAR!

Anonym sa...

Jag vill inte läsa mer.... blir sååååååå avundsjuk!!! Puss J.