måndag, maj 01, 2006

Hon

Hon var min pappas vän. Han brydde sig väldigt mycket om henne. Han pratade ofta om henne och refererade till saker hon sagt. Vad hon tyckte var viktigt för honom. Hon bodde inte i närheten men hon kom och hälsade på när han fått beskedet. Det betydde massor för honom. Han vill ju så gärna att hon skulle få träffa hans andra vänner som han också var så stolt över. Jag träffade henne den kvällen. Det var första och enda gången jag träffade henne. Det var sista gången pappa dansade. Jag är så glad att hon kom och att han fick den här kvällen med henne. Då fick han glömma att han var sjuk för en kväll och ha roligt.

Nu vet jag att du tittar in här ibland och det känns bra. Du är varmt välkommen att forsätta "hälsa på". Hoppas också att vi kanske ses igen. Stor kram till dig!

Inga kommentarer: