lördag, januari 14, 2006

Oväntat besök

Idag kom den. Verligheten som hittils hållt sig på behörigt avstånd knackade på dörren. Den kom ganska sent och mitt i en film. En komedi tillråga på allt. Kom bara sådär och förstörde allt det roliga. Vekligheten hade en stor påse sorg med sig också som present. Jag som hatar oanmälda besök. Samtidigt har jag ju väntat på att den skulle komma, bara inte vetat när. Här sitter jag nu med en tung påse sorg i knät och vet inte vad jag ska göra med den.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling..! Du har varit stark tillräckligt länge. Du måste få vara ledsen nu och sörja - det behövs för att kunna gå vidare och må bra sen igen. Men jag förstår att det känns jättejobbigt när det kommer så där helt plötsligt.. Tänker på dig! Du vet att jag finns för dig även fast vi inte hörs och ses varje dag! Massor med varma kramar! Din vän //Jennie