söndag, mars 12, 2006

AHHHHH

Jag är verkligen livrädd för att gå till mitt nya jobb i morrn. Måste tjata om det lite mer. Jag har en kompis som jobbar där. Hon ringde just och berättade om Åre-resen som jag inte var med på i helgen. Nu är jag rädd att jag ska känna mig ännu mer ensam för att alla har varit där och lärt känna varandra och haft kul tillsammans. Varför, varför, varför kan jag inte bara vara cool och lugn inför nya saker och ta dem som de kommer? Just nu är jag så uppstressad att jag håller på att gå i taket. Är rädd för att inte räcka till, rädd för att bli utanför, rädd för att inte vara kompetent nog. Rädd helt enkelt. Jag mår illa!!

3 kommentarer:

Johan sa...

Det kommer gå hur bra som helst!

Pia sa...

Kommer det säkert, men jag är rädd ändå.... Känns som om jag skulle operera bort blindtarmen ungefär.

Anonym sa...

Inget jag säger kommer lugna dig. Men, jag är övertygad om att de kommer tycka du är lugn, cool, duktig och spännande, för du är ny!!!
Jag kommer tänka på dig imorgon!
Stor kram!