tisdag, mars 14, 2006

Konsert


Min brorsa sa att Thåström är gud. Håller inte riktigt med eftersom gud inte finns i min värld. Men det finns kungar. Och Thåström är den enda riktiga kungen. Han var grym i kväll. Jag grät under "Om black Jim" eftersom den påminner mig så mycket om pappa. Kändes som om han spelade den för oss och för pappa. Pappa hade älskat att vara där och han hade älskat Thåströms version av "Bara om min älskade väntar" som för övrigt är en av de finaste låtarna jag vet och Thåström gjorde den sjukt bra.

Jag tänkte på dig under varenda låt pappa. Du skulle varit där. Den här konserten var för dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram till dig!

Anonym sa...

Du har väl läst min kommentar på Js blogg och den gäller här också. Det bästa jag sett! Pappa skulle ha fått bara med. Det är sant "dom har ingen koll".