lördag, mars 11, 2006

Brev

Det känns extra tomt efter pappa idag. Första födelsedagen i livet utan pappa. Han brukade alltid ringa först av alla eller skicka ett sms. Idag är det tyst. För ett år sedan var han här och satt i min soffa tillsammans med mina vänner. Det var också första och enda gången han träfafde J's mamma. Jag var glad över att ha honom här då tillsammans med mina närmaste vänner. Jag fick en gitarrstämmare i present. Idag ska jag tänka på honom genom att läsa brevet han skrev till mig dgen då jag föddes för 29 år sedan. Har inte vågat göra det sedan han gick bort, men idag känns som ett bra tillfälle.

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknade av någon känns extra en sån här dag. Tanke på att du har honom att tacka att du finns, lite hjälp av mamma också, men att du är en bit av honom!
Älskar dig gumman å kramar dig extra hårt idag, på din dag!