lördag, mars 04, 2006

Till M

Det finns en person som alltid stått mig nära. En person som hjälpt mig mycket och som varit både som en kompis och en storasyster. Hon har tagit hand om mig och lyssnat. Vi har gjort roliga saker tillsammans och vi har gråtit tillsammans. Hon mår dåligt ibland. Det gör ont i mig att inte kunna hjälpa. Skulle vilja lyfta ut lite av det onda från hennes hjärta. Skulle vilja hjälpa henne som hon har hjälpt mig. Hon betyder så mycket för mig. Mer än hon vet om.

Min första (?) barnvakt - du vet vem du är. Jag älskar dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vem du menar men din absolut första barnvakt är väldigt stolt över att vara det och pratar ofta om det. Du var bara några veckor och du skrek hela tiden. AMC du vet.

Anonym sa...

Min lilla gumma...
Du har skrivit så fint att jag blir alldeles tårögd. Du har alltid varit mig väldigt nära och du har varit min extra lillasyster. Vi har gjort en hel del saker ihop genom livet, det har funnits både glädje och sorg, vi har alltid förstått varandra.
Du finns alltid i mitt hjärta och jag älskar dig otroligt.
Å det ska bli kul att få göra det "här" lilla extra för dig och jag gör det med glädje och jag är stolt över att få göra det.

Kramar