söndag, mars 12, 2006

I morgon

I morgon börjar jag mitt nya jobb. Jag är såååå nervös. Jag drömde om jobbet hela natten och vaknade helt kallsvettig. Det var så längesen jag tackade ja, så det känns så overkligt på nåt sätt. Det sjuka är att jag har varit mest orolig för är hur jag ska ta mig in och hur jag ska hitta. Stället är ju gigantiskt och har värsta säkerhetskontrollerna. Förstår inte varför jag oroar mig för såna saker. Finns säkert en plan för hur jag ska komma in. Det finns ju en reception som jag kan be om hjälp att ringa på någon som ska möta mig. Men ändå gör jag en jättestor grej av det. Sen tycker jag det ska bli jätteläskigt med alla nya människor som kommer att stirra på mig och undra vem jag är. Eller kommer de det? De vet ju att jag ska börja och de är ju inte mer än 30 personer på min avdelning. Snacka om att skaffa sig saker att oroa sig för alltså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå jättebra. Alla kommer att tycka om dig och du kommer att göra ett jättebra jobb. Det är jag säker på och jag är väldigt stolt över dig.

Lycka till imorgon!

Anonym sa...

Det går säkert bra!
Har inte Moster eller Py skvallrat när jag berättat för dem när jag skulle på mitt-möte-jag-har-på-onsdagar...
Moster kunde inte relatera problemet till sig själv men hon sa sig känna igen problemet, nämner inget namn... och Py garvade så hon höll på å kissa på sig för att hon skulle gjort likadant...

Pia sa...

Jo hon har berättat och jag kan VERKLIGEN relatera.... Satt och väntade på att 4 tåg skulle gå i morse, för att jag var för tidigt ute. Helt sicko!