onsdag, februari 01, 2006

Associal

Skulle ha träffat några vänner idag. Vi hade försökt få till ett datum jättelänge och äntligen lyckats. Jag hade verkligen sett fram emot att träffa dem. Men på eftermiddagen idag kände jag mig fortfarande låg och hade huvudvärk. Så jag ställde in. Jag känner mig sliten. Jag som alltid varit en ganska rastlös och social person längtar oftast hem nuförtiden. Har ingen ork eller lust att gå ut. Jag älskar att träffa mina vänner, men några i taget. Helst en åt gången. Kan tycka att det blir för jobbigt med för många på en gång. Känner mig associal och får ångest över att jag går miste om en massa roligt och trevligt men orkeslösheten tar överhanden. Idag kände jag att jag inte skulle ha varit något roligt sällskap.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig också så ibland. Då ställer jag in. Alla förstår inte men det känns bättre än att gå och vara trist (eller vara som jag, låtsas att allt är perfekt och sedan gå hem, känna sig tom och gråta).

Kram!

Anonym sa...

Som sagt, man känner igen sig och du känner ju mig. Jag kan aldrig spela teater och göra saker jag inte orkar just då men sen kan jag drabbas av dåligt samvete, jag borde kunnat pressa mig till att göra det eller det... Men det är skönt att ha människor omkring sig som vet hur det är.

Kram