måndag, februari 20, 2006

Bröllop

Jag ska gifta mig. Jag håller på med planeringen för fullt. Det upptar nästan all min tid. Det är något att tänka på. Något annat. Jag gillar att planera. I går gjorde jag bordsplaceringen. Ett halvår i förväg och innan den defenitiva listan på gäster är klar. I dag ringde jag och beställde en vigselförättare. Lokalen är bokad och bandet likaså. På torsdag ska jag träffa min kusin och skissa på inbjudningskort. Min blivande man tycker inte att planeringen är lika rolig. Skulle vara roligt om han var hälften så engagerad som jag. Det är dessutom jag som kommer att betala hela kalaset, han pluggar ju. Det blir nog bra ändå. Detta är ytterligare ett tillfälle då pappa kommer fattas. Det är så sorgligt att han inte kan vara med. Han hade ju redan börjat skriva på ett tal.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det låter superkul med all planering. Jag skulle älska att hålla på med bordsplacering och annat. Själv smet jag ju och gifte mig utomlands men det var underbart det med!