tisdag, februari 28, 2006

Mera lista....

tyvärr kan jag inte hitta var man fetar bokstäverna så jag ber om ursäkt om det är svårläst...
Den här har jag kopierat på Pyrets sida...

A is for age: 28 snart 29
B is for booze of choice: Rött vin
C is for career: Snart ansvarig för en av de största söktjänsterna i Sverige (inte Google)
D is for your father's name: L
E is for essential items to bring to a party: Vin
F is for favourite song at the moment: "En stjärna som är din" med Thåström
G is for favourite game: Absolut överens
H is for home town: Stockholm
I is for instruments you play: Lite gitarr.
J is for jam or jelly you like: Hjortronsylt
K is for kids: No, not yet
L is for living arrangements: liten tvåa på 47 kvadrat
M is for mother's name: I
N is for names of your siblings: J
O is for overnight hospital stays: Nej, ingen hittils
P is for phobias: Hajar
Q is for quotes you like: Kommer inte på nåt.. TRIST
R is for relationship that lasted the longest: Det här kommer hålla för evigt
S is for sartorial style: ?
T is for time you wake up: 7.30
U is for underwear: Japp
V is for vegetables you love: Broccoli, morötter, avocado
W is for weekend plans: Hemma-spa med vänner
X is for x-rays you've had: Ingen vad jag vet
Y is for yummy food you make: Vietnamesiska vårrullar
Z is for zodiac sign: Firre

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gick utmärkt att läsa! Kul att se dina svar.
Har du tråkigt sista dagarna innan förändringen?

Pia sa...

Ja, skojar du... Håller på och avvecklar mig själv. Idag sitter jag hemma och jobbar. Kram