fredag, februari 24, 2006

Sorg

Idag är en sorglig dag. Jag har en klump i magen och sorg i hjärtat. Tårarna bränner bakom ögonlocken. Idag skulle pappa varit på bra humör. Han hade duschat och gjort sig fin och satt på sig sin Tomcats-tröja. Kanske hade han haft den slitna jeansjackan också. Han hade antagligen gått till puben i solna för att möta sina vänner. Sedan hade han tagit sig in till stan och KGB-bar för att lyssna på Tomcats. Det var längesen det var spelning nu så han hade varit laddad. Han hade antagligen sett fram emot den här kvällen hela veckan. I kväll kommer det fattas en viktig person framför scenen och saknaden efter dig pappa kommer bli enorm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror ni kommer få en fin kväll. Förstår att det kommer kännas tomt. Men jag tror ju att han är där ändå... Liksom att jag tror att min mamma är här ibland också.
Fast det är bara mina små tankar.

Stor kram!

Anonym sa...

Vi får hjälpas åt du och jag att stötta Johan ikväll. Jag känner mig också sorgsen och eftersom jag är hemma passar jag på att gråta lite så kanske det blir bättre ikväll. Vi får stötta varandra också. Jag är så rädd att han ska bli ledsen på scenen, men det kommer nog att gå bra.

Jävla förbannade skit!!! Jag blev plötsligt så arg på att livet är så orättvist. Det finns så många idioter som kunde fått lämna istället för Pappa.

Vi ses i kväll
Puss
Mamma