tisdag, februari 21, 2006

Jobbigt

Jag har ett problem. Allt jag måste göra som stör mitt vanliga mönster är jobbigt. Man klagar ju på att livet är likadant hela tiden. Men sen så fort man måste göra något så känns det bara så jobbigt. Ska till tandläkarn efter jobbet och det känns verkligen som om det stör min väg hem. Jag vill gå raka vägen till bussen liksom. Ska jag på möte på jobbet så stör det min arbetsdag. Vill bara sitta still i min stol. träna gör jag sällan av precis samma anledning. Om jag gjorde det till en sak som ingick i mönstret så skulle det kanske vara lättare. Så fort man hamnar ur fas så blir det så svårt att komma tillbaka i fas. Måste köpa en present efter tandläkaren också. Kommer aldrig komma till bussen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är likadan när jag skall hem från jobbet. Vill raka vägen till bussen och sedan göra allt som jag brukar. Om Erik ber mig handla mjölk blir jag störd i min rytm...

Anonym sa...

Det känns som vi är släkt på något sätt...