tisdag, februari 28, 2006

Lista

Jag vill också göra listor som alla andra....Har snott denna på min MiaFias blogg...

Senaste impulsköp: Beställde ett par skor på Laredoute i går...
Bästa promenad: På isen runt Kungsholmen
Favoritdryck: Te och rött vin
Äter lyxmiddag på: Bara när jobbet betalar
Favoritgata: Götgatan
Reser helst till: Var som helst där det är varmt
Gå bort-present: Vin
Favoritlyxartikel: Ansiktskrämer
Älsklingsljud: Aukustisk gitarr
Jag gillar: Att shoppa
Tidning jag gillar: Heminredningstidningar
Favvosajt: Pyrets och Mias bloggar
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma
Fikar gärna på: Solstugan i Fredhäll
Lunchställe: Ica T-jarlen
Favoritbutik: HM
Favoritfärg: Grönt
Favoritmärke: ID make up (döljer allt)
Favoritdjur: Delfin
Favvoskor: Sneakers
Klädkonto per månad: Varierar från noll till lite mer
Modeförebild: Har ingen
Motionerar: Simmar och är på gymmet i bland, men fördrar promenader
Favoritprodukt på systembolaget: Rött vin
Senast gnolade: "Karenina" med Thåström
Senaste fyndet: Johannes
Bästa romanen: Ingen roman, men Lasermannen är bästa boken just nu
Bästa diktsamlingen: Min brors låttexter
Favoritprodukt på apoteket: Tandtråd
Fulaste färgen på kläder: neongrön
I min cd-spelare: Thåström
Användbar pryl: Täckstift

Inga kommentarer: